Copilul rasfatat al TVR-ului, Cerbul de Aur isi va schimba, de anul viitor, locul de joaca la fiecare editie. Festivalul se va derula pe durata a trei zile, prima fiind dedicata concursului, Galei Laureatilor, precum si unui recital international. In celelalte doua seri se vor organiza concerte pe scene distincte, in aer liber, fiecare cu specificul sau, destinate in primul rand publicului tanar, care va putea urmari trupe si solisti de valoare din Romania si din strainatate. Si cum toate astea nu ar fi de ajuns, pregatirile pentru Cerbul de Aur 2006, care va fi organizat in perioada 21-23 iulie, au inceput deja. Pentru ca festivalul sa nu mai fie asemuit cu o susa, TVR va investi 400.000 de euro, dar va apela si la parteneriate si sponsorizari. Prin noul concept de organizare a acestui eveniment, staff-ul teverist isi propune atat pastrarea unui brand deja cunoscut, cat si reinventarea lui, pentru a-l adapta la noua strategie editoriala si de dezvoltare a Televiziunii Romane.
"Cerbul de Aur trebuie sa devina unul dintre cele mai importante evenimente muzicale ale anului. Vrem sa fie dinamic si sa ofere diversitate si calitate. Contam pe faptul ca noul concept va atrage parteneri importanti, care sa ne sprijine in realizarea unui festival adaptat tendintelor europene si adresat in special tinerilor, o categorie de varsta ignorata in ultimii ani de catre TVR. Ne dorim foarte mult sa organizam in continuare Cerbul de Aur, dar este evident ca el trebuie redefinit", a declarat Tudor Giurgiu, presedinte-director general al TVR.
Copilul rasfatat al TVR-ului, Cerbul de Aur isi va schimba, de anul viitor, locul de joaca la fiecare editie. Festivalul se va derula pe durata a trei zile, prima fiind dedicata concursului, Galei Laureatilor, precum si unui recital international. In celelalte doua seri se vor organiza concerte pe scene distincte, in aer liber, fiecare