Felicitari, agende, prime de Craciun, tichete de cadouri, petreceri pentru angajati, pom sI Mos Craciun pentru copii acestora. Cheltuielile companiilor pentru aceste evenimente ajung pana la 5-600 de lei pe angajat, iar castigurile magazinelor si restaurantelor, pe masura. AFACERI DE IARNA Felicitari, agende, prime, tichete de cadouri, petreceri pentru angajati, pom si Mos Craciun pentru copiii acestora. Cheltuielile companiilor pentru aceste evenimente ajung pana la 500-600 de lei pe angajat, iar castigurile magazinelor si restaurantelor, pe masura.
Companiile opteaza pentru solutii din ce in ce mai diversificate prin care sa isi recompenseze angajatii cu ocazia Sarbatorilor. In functie de buget, unele firme ofera doar o simpla felicitare, in timp ce altele investesc sume importante in evenimente festive si atentii pentru salariati.
LA RESTAURANT. Petrecerile si mesele festive organizate de firme au devenit o obisnuinta de Sarbatori, astfel ca in decembrie restaurantele si salile hotelurilor sunt luate cu asalt de companii. "Unele firme fac rezervari, cu doua luni inainte, iar altele, cu o saptamana", spune Otilia Demian, director de vanzari la Hotelul Golden Tulip Times. Ea a precizat ca pana in prezent la hotel se organizeaza 10-15 evenimente de acest tip cu ocazia Sarbatorilor, insa numarul solicitarilor a fost mai mare. Pachetul oferit de Golden Tulip Times cuprinde un meniu (bufet sau set meniu) si bauturi, la preturi ce variaza intre 22 si 27 de euro de persoana. "Cu siguranta aceste evenimente sunt profitabile; fiind primul an de la deschiderea hotelului, intentionam sa dezvoltam acest tip de evenimente", spune Otilia Demian.
LUNA DE FOC. Petrecerile de sfarsit de an sunt adevarata mana cereasca pentru restaurante. "Luna decembrie este una de foc. Organizam cate doua-trei petreceri pe zi, iar volumul de activitate creste cu 100%", spun