Patru producatori romani de vinuri vor organiza, la jumatatea lunii februarie 2006, o actiune de promovare a vinurilor romanesti la New York, potrivit unui comunicat Cramele Recas, remis ieri Rompres.
"Cramele Recas, Agricola Stirbey, Murfatlar si Carl Reh Winery vor participa la aceasta intalnire cu scopul de a atrage cat mai multi consumatori", a declarat consilierul economic al Patronatului National al Viei si Vinului (PNVV), Mirela Alexandru.
Evenimentul, care va avea loc la New York pe 16 februarie 2006, reprezinta cea mai importanta actiune de promovare a vinurilor organizata vreodata de Romania.
Vinurile vor fi prezentate la hotelul St. Regis din New York, in fata unei audiente formate din persoane specializate in vinuri, cumparatori de vinuri, importatori si reprezentanti ai unor supermarket-uri.
La acest eveniment vor participa peste 200 de oaspeti, costurile urmand sa fie suportate de producatorii romani.
In cadrul evenimentului Gala Romaneasca de premiere a vinurilor organizat la Bucuresti, Cramele Recas a castigat doua premii: cel mai bun design de eticheta pentru vinul V, Legenda Transilvaniei, precum si premiul pentru cea mai importanta contributie la crearea si pastrarea imaginii vinurilor romanesti, premiu obtinut in urma invitatiei de participare la evenimentul de degustare a vinurilor romanesti de la New York.
"Participarea la evenimentul de la New York reprezinta inca o dovada a calitatii produsului nostru, un produs ce reuneste tehnologie de ultima ora in productia de vin, cei mai buni specialisti in domeniu si nu in ultimul rand calitatea podgoriilor. Brandul Recas este recunoscut pe plan mondial, fapt demonstrat si de premiile obtinute pana acum la concursurile internationale si nu numai. Numele Recas este asociat cu calitatea vinului romanesc, fapt ce ne bucura datorita beneficiilor de imagine pe care le adu