(Foto: Buna ziua, Ardeal)
Piata telecomunicatiilor in general si a serviciilor oferite prin intermediul telefoniei mobile in special este intr-o permanenta dezvoltare.
Desi Orange si Connex-Vodafone isi disputa statutul de lider al telefoniei mobile din Romania, ceilalti doi operatori romanesti, Zapp Mobile si Cosmote promoveaza oferte cat mai avantajoase pentru atragerea a cat mai multor clienti.
Cu toate acestea, exista numeroase plangeri din partea utilizatorilor Zapp Mobile legate de calitatea serviciilor oferite si dezavantajele prevederilor stabilite prin contractul de abonament.
Instututiile si societatile comerciale apeleaza cel mai frecvent la serviciile oferite de Telemobil, furnizorul Zapp in Romania. Aceasta deoarece abonamentele Zapp includ cat mai multe minute nationale in retea la preturi destul de avantajoase.
Clientii Zapp inteleg insa care sunt regulile operatorului de telefonie mobila abia dupa incheierea abonamentului si dupa o recitire atenta a contractului care stipuleaza conditiile generale de furnizare a serviciului Zapp.
Contractul este redactat cu caractere minuscule si cuprinde cateva articole care, necitite cu atentie la parafarea acestuia, pot crea o serie de neplaceri clientului. O prima nemultumire a abonatilor Zapp vizeaza aria de acoperire a serviciului. In contract se specifica ca& "Aria acoperita reprezinta zona geografica in care este furnizat Serviciul la un anumit moment dat.
Aria acoperita este adusa la cunostinta abonatului prin intermediul mass-media, a SMS-urilor si a materialelor informative disponibile la sediile magazinelor Telemobil si a distribuitorilor autorizati, atat la incheierea contractului cat si in timpul derularii acestuia.
Datorita caracteristicilo