Veniturile din organizarea de targuri, expozitii si conferinte se ridica la 30 de milioane de euro. Suma nu i-a convins, deocamdata, pe jucatorii straini din domeniu sa investeasca la noi, desi perspectivele de crestere sunt tot mai evidente. Cand a rezervat spatiu la Construct Expo, in primavara acestui an, Marin Crutescu, directorul general al companiei Corina Gealan, stia ca il asteapta cateva zile foarte obositoare. Nu este vorba doar de “asaltul” potentialilor clien
Veniturile din organizarea de targuri, expozitii si conferinte se ridica la 30 de milioane de euro. Suma nu i-a convins, deocamdata, pe jucatorii straini din domeniu sa investeasca la noi, desi perspectivele de crestere sunt tot mai evidente.
Cand a rezervat spatiu la Construct Expo, in primavara acestui an, Marin Crutescu, directorul general al companiei Corina Gealan, stia ca il asteapta cateva zile foarte obositoare. Nu este vorba doar de “asaltul” potentialilor clienti ci, mai ales, de atmosfera unei expozitii supraaglomerate.
“E o adevarata nebunie sa participi la acest eveniment. Aglomeratia este infernala, iar serviciile, desi s-au imbunatatit in ultimii ani, au ramas in urma pretentiilor unui targ modern”, spune Crutescu. Nu doar fimele de constructii gasesc cu greu spatii generoase pentru a-si expune oferta.
De exemplu, tiriac Auto a cerut de la organizatorii expozitiei auto SIAB 2005 un spatiu de peste 2.000 de metri patrati si a primit maximum 1.600. Asa ca a organizat un targ separat pentru marcile proprii.
Piata targurilor si expozitiilor creste exploziv de la an la an, stimulata de dezvoltarea economica. Tot mai multe firme se intereseaza de Romania, iar targurile si expozitiile fac parte din strategia obligatorie de a cuceri noi clienti. Observand ca Romania incepe sa “miste” i