Nu mai putin de patru companii alimentare - Danone, Unilever, Supreme Chocolat, Elite - au investit anul acesta in lansarea de noi marci de biscuiti. A cincea companie, Ulker, a decis sa renunte la importuri si a inceput productia locala.
Piata de biscuiti, estimata la peste 50 de milioane de euro pe an, a fost in 2005 una dintre cele mai dinamice din industria alimentara, dupa ce tot mai multe companii au intrat pe acest segment, fie prin productie proprie, fie prin intermediul importurilor. Nu mai putin de patru companii alimentare - Danone, Unilever, Supreme Chocolat, Elite - au investit anul acesta in lansarea de noi marci de biscuiti. A cincea companie, Ulker, a decis sa renunte la importuri si a inceput productia locala.
Piata de biscuiti, estimata la peste 50 de milioane de euro pe an, a fost in 2005 una dintre cele mai dinamice din industria alimentara, dupa ce tot mai multe companii au intrat pe acest segment, fie prin productie proprie, fie prin intermediul importurilor.