Gama Logan va fi produsa timp de cel putin 8 -10 ani, iar prima restilizare a modelului va avea loc in perioada 2008-2009, a declarat recent, vicepresedintele Automobile Dacia, Constantin Stroe. "Ar fi o fantezie sa credem ca Logan va avea o viata la fel de lunga ca si Dacia 1300. Logan are in spate o familie - la anul va fi lansata varianta break, iar in 2007, furgoneta.
In fiecare an vor fi noutati, astfel ca prima restilizare nu va fi necesara mai devreme de 2008 - 2009", a afirmat Stroe.
Noul model al constructorului francez Renault, Logan (foto), ar putea deveni prima masina fara dotari ultramoderne vanduta cel mai bine la nivel global, comenteaza saptamanalul de afaceri europene "New Europe".
Masina devine repede un simbol al unei Romanii moderne, o data cu planul Renault de a-si extinde piata din Europa Centrala si de Est, catre Africa de Nord, Asia, America de Sud si Orientul Mijlociu, cuprinzand si Iranul. Renault planuieste sa dea lovitura pe aceste piete, prin infiintarea de noi fabrici care sa asambleze modelul, cu piese fabricate in Romania.
Renault spera ca vanzarile Logan sa atinga cifra de 1 milion pana in 2010. Pana la sfarsitul anului 2005, vanzarile pentru acest model au ajuns la 143.802 unitati, cu aproape 8.000 de masini mai mult decat fusese estimat la inceputul anului trecut.
"Nu ne asteptam ca piata romaneasca de masini sa fie asa de puternica", spune directorul comercial de la Dacia-Renault, Jean Paul Sicre. Vanzarile Logan au crescut cu 97,1% in primele 9 luni ale anului trecut, modelul urcand pe locul al II-lea in topul celor mai vandute masini din Europa Centrala si de Est, dupa Skoda.
Romania se numara printre tarile cu cele mai putine masini pe cap de locuitor din Europa. Spre deosebire de piata italiana de autovehicule, unde se inregistreaza o masina la mai putin de