Consiliul National al Audiovizualului (CNA) a decis, in sedinta de ieri, sa ceara oprirea de la difuzare a spoturilor radio si TV pentru asigurarea de Raspundere Civila Auto (RCA) Asirom, pe motiv ca acestea nu respecta corecta informare a publicului, anunta Mediafax. In reclame se mentioneaza ca persoanele care opteaza pentru asigurarile RCA de la Asirom beneficiaza de o reducere de 35 de lei noi.
Insa, potrivit CNA, spoturile nu precizeaza si ca aceasta reducere este valabila doar pentru persoanele care efectueaza cumparaturi mai mari de 250 de lei noi prin teleshop. Potrivit unei reclamatii primite la sediul CNA, acest lucru, precum si conditiile promotiei, sunt mentionate doar pe afisele de la sediile Asirom, nu si in regulamentul campaniei de promovare de pe Internet, asa cum se precizeaza in spoturi.
Consiliul National al Audiovizualului (CNA) a decis, in sedinta de ieri, sa ceara oprirea de la difuzare a spoturilor radio si TV pentru asigurarea de Raspundere Civila Auto (RCA) Asirom, pe motiv ca acestea nu respecta corecta informare a publicului, anunta Mediafax. In reclame se mentioneaza ca persoanele care opteaza pentru asigurarile RCA de la Asirom beneficiaza de o reducere de 35 de lei noi.
Insa, potrivit CNA, spoturile nu precizeaza si ca aceasta reducere este valabila doar pentru persoanele care efectueaza cumparaturi mai mari de 250 de lei noi prin teleshop. Potrivit unei reclamatii primite la sediul CNA, acest lucru, precum si conditiile promotiei, sunt mentionate doar pe afisele de la sediile Asirom, nu si in regulamentul campaniei de promovare de pe Internet, asa cum se precizeaza in spoturi.