Noaptea de Revelion a fost pentru artişti, la fel ca în toţi anii, o mană cerească din punct de vedere financiar. Prin urmare, nici unul dintre ei nu şi-a permis să refuze o solicitare că, Noaptea de Revelion a fost pentru artişti, la fel ca în toţi anii, o mană cerească din punct de vedere financiar. Prin urmare, nici unul dintre ei nu şi-a permis să refuze o solicitare că, vorba aia, doar o dată-n an se iveşte o asemenea ocazie de creştere a economiilor în valută. Soliştii şi trupele în vogă au avut deci o noapte agitată: alergătură de la un local la altul, recitaluri în grabă că bătea la uşă următoarea obligaţie contractuală, adună bagajele, desfă bagajele, adică toată tevatura de rigoare Dar a meritat! Aşa susţin cei care mai mărturisesc apropiaţilor cifra exactă a câştigurilor de Revelion Unii dintre ei fac mare secret din acest subiect şi nu e chip să divulge sumele încasate. Totuşi, tainele sunt făcute pentru a fi aflate aşa că Marcel Pavel, de exemplu, şi-a luat mereu în serios rolul de negociator pentru el şi pentru colega sa de scenă, Sanda Ladoşi. Aşa că el a solicitat în jur de 3000 de euro pentru orice moment artistic, din care 1000 i-au revenit blondei sale partenere. Şi cum Pavarotti al nostru, cum i se spune lui Pavel, a prestat în cel puţin patru locuri - Casino MGM, Casino Palace, Hotel Phoenicia şi la Revelionul lui Vanghelie - se poate face lesne un calcul aproximativ al încasărilor sale. Deşi televiziunile, în goana lor după rating, s-au înghesuit să realizeze programe în care maneliştii au avut un loc de onoare, managerii care se respectă şi visează la o clientelă aleasă nu au rupt telefoanele acestora şi nu i-au dorit în noaptea de Anul Nou. La hotel Phoenicia au evoluat Blondy, Benone Sinulescu, Gheorghe Gheorghiu, Marcel Pavel şi o formaţie condusă de compozitorul George Natsis. Invitaţii au tocit podelele dansând până la ziuă pe ritmuril