Mitza si Maritza stau de vorba la o cafea si o kentana.
- Auzi fa, Maritza, spune-mi si mie cum ai derulat implementarea fondului fare, ti-ai atins targhetul?
- Nu prea le ai cu managementul Mitza. Mai intii si la inceput trebuie sa ai in vedere brendul si trendul si apoi tintesti targhetul. Asocierile se bazeaza pe trei paliere: politic, economic si social, pilonul principal fiind de fapt banii. Bineinteles ca e necesar si un trening eficient...
- Stai ca ma innebunisi, chiar si pentru brinza de capra?...
- Chiar asa. Aceasta oportunitate de bisnis comporta un anumit casting pentru ca inputurile sint strict monitorizate.
- Inputuri zici, miroase cam urit.
- Bineinteles. Miroase urit si managementul ingrasamintelor naturale, dar sint ecologice si au un orizont de asteptare stralucit.
- Adica balegarul vrei sa spui?
- Ochei. Orice oportunitate de afaceri trebuie facuta cu cap, pentru ca o anumita parte a presei si grupurile de interese stau la pinda si cum vad ca faci o afacere pe cinste te si baga la corupti.
- Am auzit ca macaronarii se omoara dupa brinza de capra. E adevarat?
- Bineinteles, am si luat legatura cu briliantul care, dupa cum stie o lume, e un tip super misto si in orice caz mai haios decit regele. El imi asigura marchetingul pentru locatia Piemonte.
- Stai soro, care rege? Cioaba? Stanescu?
- Zau ca ma enervezi: regele Hagi, necultivato. Eminescului si Hagiului eu le port o deosebita stima!
- Tu Maritza, ce sa mai spun, le stii pe toate. Daca le-ai da la ziar ai face deliciul presei si ai crea o atmosfera incendiara, ca fanii pe stadioane.
- Aici ai dreptate, sint o tipa cul si dupa ce le pun cipuri la capre, le spal ugerul de baliga si le mulg mecanizat, o sa ma ocup de cateringul cu brinza si undev