Începând din 5 decembrie 2005 şi până pe 31 ianuarie 2006, BRD – Groupe Société Générale le oferă clienţilor posibilitatea de a câştiga premii în valoare de 1.000 de euro în fiecare zi, un mare premiu de 50.000 EUR, plus câteva mii de alte premii în obiecte, excursii în străinătate şi burse pentru copii la cele mai prestigioase academii sportive din lume.
Lista premiilor mai cuprinde 60 de excursii la evenimente sportive pentru câte două persoane (20 la Campionatul Mondial de Fotbal din 2006, 20 la turneul de tenis de la Roland Garros şi 20 la Campionatul European de Gimnastică de anul viitor). De asemenea, sunt oferite şi câteva mii de premii în obiecte: 3.000 de mingi de fotbal cu autograful lui Gheorghe Hagi, 3.000 de mingi de tenis cu autograful lui Ilie Năstase şi 3.000 de tricouri cu autograful Nadiei Comăneci.
O premieră pe piaţa românească este constituită de faptul că BRD le oferă premii şi copiilor participanţilor la campanie. Aceştia au şansa să câştige 100 de burse la unele dintre cele mai renumite academii sportive din lume: academiile de fotbal ale cluburilor Real Madrid şi Galatasaray, academia de tenis de la Roland Garros, precum şi Bart Conner Gymnastics Academy din Statele Unite ale Americii.
În cadrul campaniei sunt emise carduri bancare de "ediţie limitată", cu un design unic în lume, prezentând imagini memorabile ale marilor campioni Nadia Comăneci (imaginea din cadrul exerciţiului notat cu 10 la Olimpiada de la Montreal), Ilie Năstase (o imagine din timpul finalei câştigate la Roland Garros în 1973) şi Gheorghe Hagi (o imagine din timpul meciului România-Columbia de la Campionatul Mondial din 1994). În premieră, cardurile au şi o a doua hologramă, care permite vizualizarea tridimensională a unei mingi de fotbal (cardul Hagi), a unei rachete de tenis (cardul Ilie Năstase) sau a unei gimnaste (cardul Nadia Comăneci).
Cl