- Editorial - nr. 6 / 11 Ianuarie, 2006 Exista momente cand cuvintele devin neputincioase, cand cerneala din condei devine lacrima, iar gazetarului nu-i ramane altceva decat sa-si plece capul, la randu-i, alaturi de semenii indurerati. Pentru cei mai multi dintre romani, ziua de 4 martie are o conotatie funesta. S-a intamplat in 1977, la cutremur. S-a intamplat si in 2003. Patru persoane, care si-au dedicat viata salvarii altora, au murit intr-un tragic accident petrecut in imediata apropiere a Clujului. Un elicopter tip IAR 316 B Alouette, inchiriat de SMURD Targu-Mures, s-a prabusit marti seara, in jurul orelor 22,50, in satul Moristi, la patru kilometri de comuna Cojocna, in imediata apropiere a municipiului Cluj-Napoca. La bord se aflau medicul Otilia Cordos si asistentul Ferenczi Csongor, angajati ai SMURD Targu-Mures, pilotul Nicolae Marian si copilotul acestuia, Lucian Cristian Huzdup. Cei patru au murit pe loc, in urma impactului cu solul. Elicopterul, apartinand societatii Transgaz din Medias, era inchiriat de SMURD special pentru efectuarea operatiunilor de salvare. Elicopterul a transportat un copil nou-nascut de la Targu-Mures la Cluj, insotit de un medic si un asistent. Bebelusul a fost transportat la Budapesta cu un avion, insotit de cele doua cadre medicale. Intors la Cluj, echipajul a plecat cu elicopterul inapoi spre Targu-Mures. In loc sa coboare pe pamant, sufletele au urcat la cer. Ceasul pilotului s-a oprit la ora 22,50... Am crezut, am sperat ca va fi prima si ultima tragedie de acest fel. N-a fost sa fie, caci "istoria se repeta", tot la inceput de saptamana, dar de data aceasta la inceput de An Nou... 9 ianuarie 2006. Un elicopter al Unitatii Speciale de Aviatie a MAI s-a prabusit luni, 9 ianuarie, la aproximativ 10 minute de la decolare. Dupa impactul cu solul, aparatul s-a rostogolit pe o distanta de 30-40 de metri, cele doua cadre medi