In cursul anul 2006, CJ Braila isi propune o abordare cu totul noua, privind lucrarile de intretinere curenta si reparatii, pentru drumurile si podurile din judet. Daca pina acum, s-a lucrat in sistem hei-rup-ist, cu peticiri si asfaltari de fatada, care costau prea mult si tineau prea putin, pentru anul curent, conducerea Consiliului Judetean s-a hotarit sa nu mai risipeasca zecile de miliarde, pentru lucrari de cosmetizare. "Sintem prea saraci, ca sa ne permitem lucrari de proasta calitate", pare a fi noua filosofie a presedintelui CJ, Gheorghe Bunea Stancu, care spune ca, in anul 2005, s-au asfaltat cei mai multi km de drum din ultimii ani, dar admite ca aceste lucrari s-au facut prost si de aceea nu folosesc la mai nimic, pentru ca vor trebui refacute, in citeva luni. Pentru ca nici in 2006 n-o sa-i ajunga banii de la bugetul judetean, Stancu si-a propus sa acceseze citeva imprumuturi substantiale, astfel incit ceea ce va putea sa faca la drumuri, sa faca bine, si sa tina 10 ani de zile, si nu citeva luni, ca pina acum. Si aici, insa, presedintele CJ preconizeaza unele schimbari: criteriile licitatiilor vor fi astfel stabilite, incit sa nu mai cistige lucrari de zeci de miliarde firme care nu au nici personal de meserie si nici dotarile necesare, ci doar o roaba si o mina de oameni.
Potrivit vicepresedintelui CJ, Gheorghe Chiru, cel care se ocupa de infrastructura, la nivelul judetului avem 571 km drumuri aflate in administrarea CJ si de care, deci, trebuie sa se ocupe aceasta institutie. Chiru sustine ca toti cei 571 km necesita reparatii de anvergura, dat fiind ca au fost realizati in urma cu 30-35 de ani si nu au structura necesara. Mai exact, toate aceste drumuri ar fi fost realizate prin aplicarea stratului de asfalt, mai mult sau mai putin, direct pe pamint, ceea ce determina si deteriorarea lor rapida. "S-a pus asfalt direct pe pamint si de acee