Afacerile hypermarketurilor vor fi din ce in ce mai avantajoase in Romania, avand in vedere si noile pre-ferinte ale consumatorilor autohtoni, tot mai putin atrasi de ideea de a isi procura cele necesare din magazinele de cartier, spun analistii.
In consecinta, pentru grupurile care activeaza la noi, piata romaneasca devine tot mai atractiva, lasand in acelasi timp loc suficient si pentru cei care ar dori sa vina sa deschida noi afaceri la noi.
Grupul Carrefour, care detine 5 hypermarketuri in Romania estimeaza in 2006 o crestere masiva a vanzarilor si a cifrei de afaceri, deoarece in cursul acestui an vor fi inaugurate doua noi magazine la Baneasa si Constanta.
Dezvoltarea Carrefour in Romania se va intensifica in anii ce vor urma, avand in vedere politica grupului de a deschide minim doua magazine noi pe an, in toate orasele cu peste 200.000 de locuitori si in Bucuresti pana la un numar de 6 unitati. "Carrefour a prevazut sa deschida in Romania aproximativ 20 de hypermarketuri, dintre care 6 in Bucuresti", a declarat Andreea Mihai, marketing manager.
Potrivit analistilor vanzarile prin hypermarketuri reprezinta o afacere din ce in ce mai rentabila in tara noastra. Carrefour Orhideea este de exemplu al treilea magazin din lume ca trafic de clienti. "Romanii au devenit din ce in ce mai avizati, isi cunosc drepturile si sunt din ce in ce mai exigenti.
Cumparatorii cauta cel mai bun raport calitate - pret, totul sub acelasi acoperis si cele mai bune servicii conexe. Romanii isi fac din ce in ce mai mult cumparaturile o data la doua saptamani si nu o data la 2-3 zile asa cum si le faceau pana acum", a mai precizat Andreea Mihai.
Ea a mai explicat ca tendinta romanilor spre cumparaturile de hypermarket este din ce in ce mai clara, cu atat mai mult cu cat se cauta produsele de marca si conditionarile m