Departamentul de Comert Exterior din cadrul Ministerului Economiei si Comertului pune la dispozitia exportatorilor 196 de miliarde de lei pentru organizarea de targuri, expozitii internationale, misiuni economice, reprezentare, studii de piata, oferte si publicitate. Bugetul Programului de promovare a exporturilor este, in 2006, cu 15 miliarde de lei vechi mai mare, pentru a sprijini Strategia Nationala de Export, recent adoptata de guvern. Aceasta vizeaza direct promovarea marcilor individuale, brandingul de ramura, diversificarea instrumentelor de sustinere si promovare a exporturilor, imbunatatirea criteriilor de acces la programul cu finantare de la bugetul de stat, imbunatatirea calitatii produselor romanesti. Sprijinul pentru promovarea exporturilor se acorda cu prioritate firmelor mici si mijlocii si numai daca acestea indeplinesc conditiile prevazute in HG 2100/2004 pentru programul de promovare a exporturilor prin participarea la targuri si expozitii internationale. Aceste conditii cer ca respectivele sa aiba exportul in obiectul de activitate, ca nomenclatorul de export sa corespunda cu profilul targului la care se solicita participarea, ca produsele sa fie de conceptie proprie, ca acestea sa aiba rezultate pozitive privind eficienta la astfel de evenimente si cu sprijin de la bugetul de stat. Programul de participare a Romaniei la targuri si expozitii internationale in anul 2006, cu finantare de la bugetul de stat, cuprinde 33 de evenimente. Comentarii (0) Scrie comentariu (va rugam aveti rabdare pana acesta va fi moderat)
Nume
Comentariumicsoreaza | mareste
Am citit si accept Regulile pentru postarea comentariilor.
Adauga comentariu
Va rugam activati JavaScript pentru a posta un comentariu
Departamentul de Comert Exterior din cadrul Ministerului Economiei si Comertului pune la dispozitia exportatorilor 196 de