Ozone Laboratories vrea sa isi consolideze imaginea, printr-o noua campanie TV. Nou spot de imagine realizat de OgilvyOne vine, dupa ce, la inceputul anului trecut, cele mai importante posturi de televiziune au difuzat spotul corporate "Pastila", ce avea ca obiectiv obtinerea notorietatii pentru marca Ozone, la sfarsitul lui 2005.
Potrivit OgilvyOne, mesajul spotului realizat de agentie este ca Ozone isi concentreaza eforturile in a produce medicamente de calitate, eficiente, si nu isi iroseste resursele in aspecte care conteaza mai putin pentru pacienti.
Conceptul spotului se bazeaza, spun reprezentantii OgilvyOne, pe una dintre valorile definitorii ale marcii Ozone, ilustrate si prin sloganul marcii: "Conteaza ce e inauntru".
In noul spot TV, conceptual este vizualizat prin diferite obiecte care se desfac pentru a-si dezvalui continutul: nuca, portocala, pastaie, ou si carte.
Autorii spotului spun ca obiectele care joaca rolul personajelor principale au fost selectate atat pentru semnificatia lor la nivel conceptual (sunt folositoare mai ales pentru ceea ce contin, dincolo de "ambalaj"), cat si pentru valoarea lor la nivel pragmatic, legat de comportamentul lor in timpul filmarii.
"Este un spot frumos si in forma si in continut" este de parere Dan Gherman, Art Director-ul spotului. "Asta ne-am si propus sa facem" mai afirma el. Spotul Tv, sustine creativul, "este unul nou intr-o serie de 6 spoturi bune realizate intr-un singur an de OgilvyOne".
Spotul a fost filmat in doua zile si a reprezentat, spune agentia, o provocare pentru casa de productie (Multimedia Est), prin dificultatea realizarii cadrelor in miscare cu fiecare obiect in parte.
O parte dintre obiectele selectate (nuca, pastaie, ou) au facut obiectul unei munci de pregatire sustinute, pentru ca filmarea lor a necesita