In cadrul programului de modernizare Filiala Electrica Transilvania Sud va implementa un nou sistem de facturare. In perioada 1-5 februarie toate casieriile vor fi inchise. Incepand cu 6 februarie, noul sistem de gestiune al clientilor va fi operabil. Clientii Electrica vor putea achita facturile si la oficiile postale.
Electrica Transilvania Sud modernizeaza sistemul de gestiune comerciala pentru clientii sai. Astfel, in contextul unui amplu program de modernizare, Filiala Electrica Transilvania Sud implementeaza un nou sistem de citire, facturare si incasare a energiei electrice.
Potrivit conducerii muresene a companiei, sistemul va aduce o imbunatatire substantiala a calitatii serviciilor oferite clientilor societatii Electrica, in primul rand prin modernizarea si diversificarea activitatii de citire-facturare si incasare a consumurilor de energie electrica, dar si prin crearea unor baze de date pe care sucursalele Electrica le vor avea la dispozitie pentru a raspunde mult mai eficient si operativ solicitarilor.
Sistem imbunatatit
Noul sistem consta in facturarea si incasarea lunara a energiei electrice, in baza unui consum estimat de client la incheierea contractului. In cazul in care, clientul a platit mai mult decat a consumat, Electrica fie ii va restitui contravaloarea diferentei, fie va diminua valoarea facturii urmatoare.
Printre modalitatile de plata s-a introdus plata la oricare dintre oficiile postale, iar in viitor clientii vor putea opta pentru plata prin internet, cu card prin POS si in numerar prin Easy Payments.
Cel mai important avantaj al noului sistem prezentat de Electrica il reprezinta diversificarea modalitatilor de plata a facturii, clientul alegand varianta de plata cea mai avantajoasa indiferent de adresa