Conduerea AutoItalia Group s-a declarat foarte mulţumită de 2005, pe care l-a încheiat cu un bilanţ foarte bun, în ceea ce priveşte vânzările de autovehicule Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Maserati, SsangYong. Vânzările însumează peste 6. 900 unităţi, cu 67% mai mult decât în 2004.
AutoItalia Group a stat foarte bine la vânzarea mărcii Fiat, unde creşterea a fost de peste 83% faţă de 2004, atingându-se un volum de 4. 172 unităţi.
Fiat Albea Star a fost cel mai bine vândut dintre modelele comercializate de AutoItalia Group, cu un volum de 2. 035 unităţi, de 3.2 ori mai mare faţă de 2004 (224%). Succesul înregistrat de Fiat Albea Star a fost explicat prin raportul calitate-preţ-echipare, deosebit de avantajos, precum şi prin pachetul de servicii operative pre şi post vânzare.
Datorită caracteristicilor sale, Fiat Albea a devenit anul acesta unul dintre cele mai populare modele din clasa sa.
Fiat Panda a întregit succesul AutoItalia Group şi a înregistrat în 2005 o creştere de 58.9 % faţă de anul precedent, confirmându-şi titulatura de "Maşina Anului" câştigată în 2004. În prezent, Fiat Panda este lider în clasa A, datorită numeroaselor sale atuuri: un autoturism de oraş, uşor de manevrat, dar foarte robust, cu un consum redus, cu 4 niveluri de dotări şi trei motorizări între care se evidenţiază "Motorul anului 2005", 1.3 Multijet de 70 CP.
Doblo Panorama este un alt model care s-a bucurat de popularitate, atingând o creştere de 95,3 % şi confirmând preferinţa românilor pentru autoturisme gândite să îmbine utilitatea şi designul modern. La sfârşitul lui 2005 AutoItalia Group a lansat în România noul Doblo Panorama RST, cu versiunea Family de 7 locuri, un autoturism ce va continua cu succes trendul ascendent al modelului.
La Fiat Vehicule Comerciale Uşoare (LCV), cu 2. 306 unităţi vândute, s-a înregistrat o creştere de 47% faţă