Piata videoclipurilor e saraca, iar concurenta nu prea mai exista. Cerintele sunt invers proportionale cu bugetul. Mai exact, bani putini si pretentii mari. Si totusi artistii mioritici isi fac clipuri pe banda rulanta.
Dupa avalansa de clipuri cu masini luxoase si fetite frumoase, a aparut moda imaginilor filmate la malul marii, pe meleaguri straine. Ce conteaza ca povestile sunt cam toate la fel? Important este ca-n peisaj sa apara vreo doi palmieri, sa vada lumea ca filmarea a fost facuta pe-o insula exotica! Este cazul fetelor de la Ooops! care s-au dus la Palm Beach, in Creta. Bronz natural, mare (Egee), caldura, masina decapotabila, inghetate, cocktail-uri, piscine, salupa, banana (acvatica). Aceasta a fost reteta celor cinci fete care mai mult danseaza decat canta. Deh, acolo unde nu e, nici Dumnezeu nu cere! Dar a trecut si moda asta, fiindca artistii au inteles ca trebuie sa faca ceva de calitate daca vor sa sparga piata. Si uite-asa au de lucru realizatorii de videoclipuri.
DUPA BUGET. Daca n-ai lucrat macar o data cu Andreea Paduraru, Petre Nastase, Tudor Gramescu, Dragos Buliga sau Tudor Giurgiu nu se cheama ca ai videoclip! Cu trei fetite "inchiriate" care dau din buric nu se face primavara. Cine se respecta lucreaza cu profesionistii! Artistul vine cu vocea (sau cu CD-ul, dupa caz), regizorul vine cu ideea, make-up artistul cu o tona de machiaj. Dar cine sare cu banul? Unii isi platesc din propriul buzunar. Altii se cupleaza cu cei care dau banutul. Este si cazul baietilor de la Body&Soul despre care aveam o parere mai buna. Dar daca Fizz le-a platit un videoclip, l-au invitat si pe el sa dea din gura pe melodie. Surorile Bambi au avut norocul sa le sponsorizeze un admirator videoclipul. Dar, in cele mai multe dintre cazuri, finantarea cade in capul caselor de productie.
VOODOO. Analia Selis face vraji in podul casei Piata videoclipu