Brailenii care obisnuiesc sa cumpere preparate din carne de la standurile din Hala Mare trebuie sa fie foarte atenti la marfa care li se da din galantar. Gindindu-se doar la profit si fara sa dea doi bani pe sanatatea clientilor, unii vinzatori obisnuiesc sa modifice termenul de garantie inscris initial pe eticheta, desi produsele sint expirate. Aceste aspecte au fost constatate de catre inspectorii Oficiului Judetean pentru Protectia Consumatorilor Braila, in timpul controalelor efectuate in perioada 9-13 ianuarie. Doi agenti economici care au standuri in Hala au fost depistati cu astfel de practici, fapt pentru care au fost amendati, unul cu cinci milioane de lei vechi si altul cu trei milioane. Cel care a primit amenda de cinci milioane avea la vinzare si alte produse expirate nu doar pe cele carora le modificase informatiile de pe etichete. Desi nu au fost de acord sa faca public numele acestei firme, surse din cadrul OJPC ne-au spus, totusi, ca este vorba despre un producator de renume din Braila. Producator cu cifra de afaceri de miliarde de lei, care si-a trimis avocatii sa conteste amenda de cinci milioane de lei data de OJPC, pentru un aspect care, de ce sa n-o spunem, ar fi trebuit sa fie sanctionat mult mai dur. Din cite se pare, firma in cauza este una si aceeasi cu cea careia ii datoram mirosurile grele de balegar, in noptile de vara.
Tot in perioada 9-13 ianuarie, adica pe parcursul saptaminii trecute, OJPC a mai amendat sase agenti economici, cu cite 2 milioane de lei vechi, pentru nereguli legate de informarea incorecta a consumatorilor. S-au dat, de exemplu, astfel de amenzi pentru neafisarea numerelor de telefon ale OJPC, in incinta unor magazine.
Brailenii care obisnuiesc sa cumpere preparate din carne de la standurile din Hala Mare trebuie sa fie foarte atenti la marfa care li se da din galantar. Gindindu-se doar la profit si fara