Compania Paul&Shark, intrata recent in constiinta romanilor printr-o mica si involuntara lovitura de imagine, a pornit aventura de la un mic atelier de tricotaje satesc, infiintat in 1921, in catunul Masnago, Varese, in apropiere de Milano.
Pana in 1977, atelierul nu a cunoscut vreo mare evolutie si nici nu promitea sa aiba vreodata renume international. Abia in acest an firma avea sa infiinteze o divizie insarcinata cu producerea de echipamente sportive, divizie care a purtat prima oara numele de Paul&Shark.
De la sat, in toate capitalele
Ceea ce a urmat a fost de-a dreptul exploziv: increderea oarba a consumatorilor de pretutindeni in calitatea produselor italiene, la care se adauga o linie deosebita a hainelor produse de nou-infiintata firma, dar si de o serie de patente ce scoteau aceste haine din randul echipamentelor obisnuite - toate acestea au facut ca, in mai putin de un deceniu, Paul&Shark sa intre pe toate listele cu elitele creatorilor de moda.
Alaturi de aceste circumstante, Paul&Shark a mai avut si inspiratia sa investeasca masiv, imediat ce fondurile au permis-o, intr-un Centru de Cercetare-Dezvoltare, care actualmente a devenit „inima" companiei.
In cadrul acestui centru, o echipa de navigatori profesionisti sunt angajati permanent pentru a se achita de o datorie aparent simpla: aceea de a-si scoate vasul in larg, pe soare sau pe furtuna, imbracati in noile inventii de la Paul&Shark.
La intoarcere, o echipa de stilisti si una de tehnicieni analizeaza felul in care s-au comportat hainele, spre a dezvolta in permanenta noi linii care sa combine un maxim de confort cu o cat mai completa aplicare a noilor tehnologii.
Brevet dupa brevet
Dupa succesul inregistrat cu hainele sport, Paul&Shark a devenit des-tul de repede una dintre firmele bine reprezentate in capitalele modei -