Politistii bucuresteni incep sa-si faca meseria ca la carte, insa mai au multe de invatat. Operativitatea cu care intervin la evenimente ori relatia cu cetatenii care calca pragul celor 25 de sectii din Capitala, sunt doar cateva dintre probele de "foc" prin care chestorul Dan Valentin Fatuloiu si-a testat subalternii.
Fara sa stie ca o echipa de control de la IGPR ii monitorizeaza non-stop, oamenii legii de la sectiile 1, 8, 12, 14, 18 si 22 au aflat abia ieri daca au indeplinit toate conditiile. Management performant si eficient, cu accent deosebit pe relatia cu publicul, atat prin constituirea sau amenajarea unor spatii de primire adecvate, civilizate, cat si prin oferirea de servicii calificate pentru toti cetatenii. Sunt cateva dintre ambitiile conducerii Politiei Romane pentru alinierea la standarde europene. Chiar daca suna pretentios, acest lucru este o necesitate. Nu mai este un secret pentru nimeni ca exista inca sectii de politie fara dotari minime. Mobilier invechit, pereti nezugraviti si nelipsitele gratii. Daca la acest "tablou" adaugam si un ofiter de serviciu prea plictisit de munca pe care o face si care nu catadicseste sa ofere vreo informatie, avem o imagine completa a ceea ce a functionat pana nu demult. Pana in acest moment, la nivel national, se precizeaza
intr-un comunicat al IGPR, au fost modernizate 95 de astfel de locuri de primire pentru cetateni, alocandu-se 9,276 ROL. In toate institutiile au fost infiintate birouri de relatii cu publicul, persoane specializate fiind desemnate sa ocupe acest posturi.
Interventie in 5 minute
La inceputul lunii ianuarie a.c., conducerea Politiei Romane a dispus constituirea unui grup de monitorizare la nivelul institutiei pentru evaluarea stadiului executarii lucrarilor de amenajare a spatiilor de primire a publicului, a modului de comportare al politistilor, inclusiv