Mitsubishi Motors Europe a realizat un total de 265.685 unitati vandute in anul calendaristic 2005, aceasta cifra reprezentand o crestere de 17,7% fata de vanzarile din 2004 (225.826 unitati). Este al doilea an consecutiv de crestere, depasindu-se totodata si obiectivul propus de 260.000 unitati.
Pentru Mitsubishi Motors Europe si cei 36 de distribuitori ai sai, anul 2005 a constituit confirmarea dezvoltarii afacerii Misubishi Motors in zona: Rusia: Prin vanzarea a 55.148 de unitati (crestere de 84%) in 2005, Rusia a devenit piata de desfacere numarul unu pentru Mitsubishi in Europa.
O importanta deosebita in realizarea acestei performante a avut succesul modelului Lancer. Adaptat perfect necesitatilor clientilor rusi, modelul a primit in luna aprilie premiul Masina Anului 2005 in Rusia. De asemenea, a devenit masina de import numarul 1 in Rusia, depasind ca cifra de vanzari modelele leadere in anii trecuti (Hyundai Accent, Daewoo Nexia si Ford Focus), toate produse local.
Aceste realizari s-au bazat de asemenea si pe modelul L200 care a fost votat SUV-ul anului 2005 in segmentul pick-up, si de Lancer Evolution VIII care a devenit cea mai populara masina in segmentul sport.
Top-ul distribuitorilor s-a intocmit in ultimii cativa ani si s-a definit clar in acest an: Rusia, Germania, U.K.
In paralel cu realizarile din Rusia, Germania a realizat un varf de vanzari istoric: 43.263 unitati (crestere de 22%). Aceasta revenire a fost posibila datorita a doi factori foarte importanti: perceptia pozitiva a modelului Colt pe piata germana si recastigarea increderii clientilor germani in marca Mitsubishi dupa retragerea Daimler-Chrysler din aprilie 2004.
Pe piata dificila din Marea Britanie (in scadere cu 5%) Mitsubishi Motors a inregistrat un record de vanzari al tuturor timpurilor cu 38.941 unitati in 2005