Noua conducere a Companiei "Rosia Montana Gold Corporation" (RMGC) a organizat, miercuri, prima prezentare, de la preluarea mandatului, a proiectului de exploatare a aurului si argintului de la Rosia Montana, comuna situata in Muntii Apuseni, judetul Alba. Potrivit reprezentantilor firmei, noua campanie de imagine, initiata in toamna de noua conducere a societatii, a costat pana acum aproximativ 500.000 de euro, buget care a fost impartit de doua agentii de publicitate. De asemenea, ca element de noutate, firma va fi obligata sa organizeze dezbateri publice pe tema proiectului si in Ungaria. Vicepresedintele "Rosia Montana Gold Corporation", Richard Young, a recunoscut ca societatea pe care o conduce are o problema de imagine, drept pentru care conducerea a decis sa investeasca sute de mii de euro intr-o campanie de imagine. Mai precis, ar fi vorba, potrivit sursei citate, de 500.000 de euro, care au fost cheltuiti din toamna anului trecut, de la inceperea noii campanii de repozitionare publica a RMGC. Young a spus ca banii sunt gestionati de doua agentii: "GMP Ashley" si "Spoon Media" si au fost destinati platii spoturilor de televiziune si a printurilor din presa scrisa. El a adaugat, insa, ca finantarea unei campanii de imagine este necesara pentru informarea corecta a publicului. "Este primul proiect la care se foloseste aceasta metoda. Am fi preferat sa cheltuim acesti bani aici, la Rosia Montana", a afirmat Young. De mentionat ca "GMP" a mai lucrat, de-a lungul timpului, printre altii, pentru "Bucovina Mineral Water" (firma ce isi leaga numele de cel al lui Omar Hayssam) si pentru Partidul Democrat, respectiv pentru Traian Basescu. Campania de rebrandare a "RMGC" nu i-a convins, se pare, pe opozantii proiectului. Cu atat mai putin pe localnicii grupati in jurul Asociatiei "Alburnus Maior", decisi sa nu plece din sat. Astfel, asa cum pe cladirile achizitiona