Dupa 20 ani in care sistemul a devenit indispensabil oricarei campanii de marketing, promovare sau recompensare, in Europa Occidentala, firmele din Romania au acum acces la un mod elegant si practic, de a spune "multumesc" unui angajat - pentru a-i arata ca munca lui este pretioasa pentru firma, unui partener de afaceri sau unui client.
Pe scurt, este vorba de un voucher de cazare, intr-o prezentare deosebita, care permite accesul intr-un sistem european, ce cuprinde sute de hoteluri, inclusiv in Romania. Utilizatorului acestui voucher nu-i revine decat placerea de a alege de pe site-ul companiei (www.blue-voucher.com) hotelul preferat si de a anunta alegerea facuta.
Prin afilierea tarii noastre la acest sistem, s-a mai facut un pas catre reintegrarea Romaniei in marea familie europeana. Un produs cu un cost mic dar cu o valoare mare nu poate fi decat un instrument puternic in mana priceputa a celor ce cauta modalitati noi de marketing si promovare. Marketerii europeni au diferite modalitati de abordare si valorificare a produsului, germanii, spre exemplu exploatandu-l in special in industria tutunului, in timp ce companiile petroliere austriece l-au inclus in campaniile de recompensare a clientilor.
O idee deosebita a aparut in Ungaria. Astfel, intelegand importanta produsului autoritatile de la Budapesta vor sa initieze un program de popularizare a tarii, prin intermediul unor promotii speciale.
Dupa 20 ani in care sistemul a devenit indispensabil oricarei campanii de marketing, promovare sau recompensare, in Europa Occidentala, firmele din Romania au acum acces la un mod elegant si practic, de a spune "multumesc" unui angajat - pentru a-i arata ca munca lui este pretioasa pentru firma, unui partener de afaceri sau unui client.
Pe scurt, este vorba de un voucher de cazare, intr-o prezentare deosebita, care permite accesul intr-un siste