Un sondaj realizat la nivel global asupra atitudinilor consumatorilor, dat astazi publicitatii de catre Visa International, arata ca furtul sau pierderea informatiilor personale sau financiare reprezinta principalul motiv ingrijorare pentru consumatorii din intreaga lume (64%).
�Acest sondaj subliniaza inca o data ceea ce Visa sustine de mult timp � faptul ca siguranta datelor este o problema de maxima importanta pentru consumatorii din intreaga lume,� a declarat Christopher Rodrigues, CEO, Visa International. �increderea este un element esential in economia noastra globala dinamica, iar aceasta incredere se poate eroda daca nu raspundem ingrijorarii crescande a consumatorilor, generate de siguranta datelor.�
Siguranta datelor nu este o problema recent aparuta, iar protejarea datelor detinatorului de card reprezinta de multa vreme o prioritate pentru Visa. in ultimii cativa ani, Visa a creat o strategie multistratificata de produse si servicii, pentru a proteja datele si a contribui la prevenirea fraudei. Daca nivelul de ingrijorare in randul consumatorilor este ridicat, frauda, ca procent din volumul de tranzactii Visa, s-a diminuat in ultimul deceniu, situandu-se acum la cel mai scazut nivel din toate timpurile, care acopera mai putin de o zecime din 1% din volumul global de vanzari al Visa.
Conform cercetarilor efectuate, progresele tehnologice utilizate pentru autentificarea detinatorilor de card ar face 57% dintre consumatori sa se simta �mult mai increzatori� in nivelul de protejare a datelor lor personale. Ca urmare, la Forumul Economic Mondial, Rodrigues a subliniat inca o data decizia Visa de a asigura protejarea datelor, demonstrand o tehnologie revolutionara care genereaza si afiseaza coduri-parola dinamice, de unica folosinta, pe un card Visa. Aceasta tehnologie este in curs de dezvoltare si ar putea asigura in scurt timp inca un strat