Dupa ce a dat lovitura pe piata romaneasca si apoi pe cea ruseasca, Loganul are toate sansele sa devina intr-un timp extrem de scurt, cea mai ravnita masina din Europa si poate, de ce nu, noul vehicul al poporului, asa cum s-a intamplat cu ceva ani in urma cu Beatle-ul lui Volskwagen.
Satuli pana peste de cap de automobilele costisitoare incarcate de tot felul de dispozitive sofisticate, de cele mai multe ori inutile sau chiar incomode pentru soferul „de rand", potentialii cumparatori de autovehicule din tari ca Franta, Germani sau Spania, au inceput sa se inscrie rabdatori pe listele de asteptare pentru Logan.
Jurnalistii de la „Washington Post" au sesizat ca interesul pentru Logan este in crestere, observatie sustinuta si de faptul ca astfel de liste de asteptare a unui Logan presupun ca cel ce doreste sa-l achizitioneze trebuie sa aiba rabdare.
Chiar daca aparent, succesul unui vehicul „de mana a doua" este surprinzator pe pietele europene dominate de lux si cai putere, situatia se prezinta de fapt altfel.
Majoritatea oamenilor isi procura „genul de masina pe care sa o poti repara singur", spune Jan Radzynski, un parizian, pensionar, in varsta de 73 de ani, care, considera ca Loganul este automobilul ideal pentru o vacanta pe coasta de Azur.
Nu este singurul care crede acest lucru, mai spun cei la „Washington Post". Si e normal cand ai de-a face cu o masina ce poate fi cumparata, fara prea multe dotari ce-i drept, cu „ametitorul" pret de 6.400 dolari.
Astfel incat, pentru o varianta full options, ce include practic toate functiunile tipice pentru un autoturism de clasa medie, se ajunge la un pret de 12.000 de dolari. Adica cu cateva sute sau chiar mii bune de dolari mai ieftina decat un model Renault de categorie similara.
Piata vest-europeana devine atat de interesata de acest subie