Vanzarile grupului BMW in Romania au crescut in 2005 cu 40,25%, comercializandu-se 1.474 unitati fata de 1.051 unitati in 2004. Structura pe marci este urmatoarea: automobilele BMW au inregistrat o crestere de 39,72%. Au fost vandute 1.386 automobile fata de 992 in 2004. In ceea ce priveste MINI cresterea este de 47,46%, reprezentand 87 unitati comercializate fata de 59 unitati in 2004. Motocicletele BMW au inregistrat o crestere de 104,2% fata de aceeasi perioada a anului trecut, comercializandu-se 49 de unitati fata de 24 unitati in 2004.
De asemenea, a fost vandut un automobil Rolls Royce Phantom.
Modelul cu cel mai mare succes in tara noastra este BMW X3, in 2005 fiind livrate clientilor 353 de masini fata de 251 unitati in 2004.
Noile modele au succes
Datorita rezultatelor deosebite, Automobile Bavaria a devenit lider de piata in segmentul premium, depasind ca volum de vanzari principalii competitori, Audi si Mercedes. Michael Schmidt, director general la Automobile Bavaria, a declarat: "Suntem foarte multumiti de rezultatele anului 2005. Succesul BMW se bazeaza pe cresterea pietei auto din Romania si in special pe consolidarea pozitiei BMW in segmentul premium.
Principalele noastre obiective din 2005, de a pastra trendul ascendent al vanzarilor si de a deveni lideri de piata in segmental premium, au fost indeplinite.
De asemenea, noile modele lansate, BMW Seria 1, BMW Seria 3 si BMW Seria 7, s-au impus in preferintele cumparatorilor.
Trebuie sa mentionez in mod deosebit succesul de care se bucura in continuare modelul BMW X5, care, dupa sase ani de la lansare, isi apara cu success pozitia in fata competitorilor. Un rol deosebit de important l-a avut politica de vanzari adaptata la cerintele specifice pietei, in special introducerea sistemului buy-back si lansarea vanzarilor second-hand. Pentru anul 2006, n