Achizitia la nivel global de catre Pernod Ricard a companiei Allied Domecq a produs efecte pana pe piata romaneasca a distributiei de bauturi alcoolice. Pana in 2005, portofoliul de branduri importate de catre Allied Domecq in Romania era cel putin impresionant. Este de ajuns sa spunem ca acesta cuprindea cele mai vandute trei marci de whisky, Ballantine’s, Jack Daniel’s si Teacher’s, la care se adauga Finlandia, vodca de import cu cele mai mari volume vandut
Achizitia la nivel global de catre Pernod Ricard a companiei Allied Domecq a produs efecte pana pe piata romaneasca a distributiei de bauturi alcoolice.
Pana in 2005, portofoliul de branduri importate de catre Allied Domecq in Romania era cel putin impresionant. Este de ajuns sa spunem ca acesta cuprindea cele mai vandute trei marci de whisky, Ballantine’s, Jack Daniel’s si Teacher’s, la care se adauga Finlandia, vodca de import cu cele mai mari volume vandute in Romania, coniacul Courvoisier si whisky-ului irlandez Tullamore Dew. Iar lista poate continua. Cu o cifra de afaceri de aproximativ 20 milioane de euro, Allied Domecq domina autoritar o piata bauturilor alcoolice de import care se ridica la circa 45-50 milioane de euro. Pentru Tudor Furir, country manager al Alied Domecq, vremurile in care compania pe care o conduce domina autoritar piata nu par a fi apus. Mai ales dupa ce Allied Domecq a fost cumparata la nivel global de Pernod Ricard, al doilea jucator de pe piata distributiei de bauturi alcoolice din lume. “Este prevazuta o jonctiune cu filiala din Romania a Pernod Ricard, insa nu pot spune cand se va intampla aceasta. Oricum, nu va dura foarte mult”, spune Furir. El mai spune ca nou formata companie va detine prima pozitie in piata, cu o cifra de afaceri de 15 milioane de euro anual.
@N_