In aceasta luna, Supermarket-ul "Diana" implineste 7 ani de existenta, 7 ani de munca si emotie in care pionul principal a fost clientul, cel caruia i-au fost dedicate toate activitatile si serviciile desfasurate. Ca a fost asa reiese din faptul ca s-a simtit nevoia extinderii sale si ca a rezistat si rezista in continuare intr-un domeniu in plina dezvoltare si cu numerosi competitori.
In toata aceasta perioada, administratorul unitatii a urmarit sa satisfaca toate cerintele pietei, astfel incit brailenii sa stie ca au pe cine sa se bazeze, in orice situatie. Astfel, "Diana" a fost intotdeauna deschisa la nou, punind la dispozitia clientilor o gama variata de produse, preturi mici si tot felul de promotii si tombole. "Am luptat in permanenta sa rezistam pe piata si nu a fost deloc usor. Investitia a fost mare, munca la fel de mare, dar am reusit sa cistigam increderea clientilor, care au observat ca suntem in slujba lor si ca tot ceea ce facem este pentru ei. Ne-am luptat in permanenta sa educam oamenii, care erau obisnuiti sa cumpere de pe tarabe prafuite desi, uneori, le cumparau la preturi mai mari fata de oferta noastra. Ne-am premiat in permanenta clientii si n-am facut-o numai atunci cind a aparut un nou magazin in Braila, ca sa-i convingem sa ramina cu noi", a precizat Maria Sandu, administratorul celor doua Supermarket-uri "Diana".
Chiar si la aceasta data, la "Diana" are loc o tombola care pune la bataie o masina de spalat. Pe linga aceasta, in fiecare week-end magazinul ofera reduceri la toate bonurile de casa. O data pe luna, unitatea editeaza o brosura in care sint prezentate cele mai avantajoase oferte ale urmatoarei perioade. Tot in sprijinul clientilor a fost stabilit si programul de functionare, astfel incit sa corespunda cerintelor brailenilor. Maganizul de pe B-dul Independentei este deschis in fiecare zi pina la ora 22.00, iar