Ericsson a realizat o crestere cu 16% a vanzarilor nete ajungand la aproape cinci miliarde euro in al patrulea trimestru din 2005, si o crestere de 15% pentru intregul an pana la valoarea de 16,4 miliarde euro, profitul brut anual fiind de 3,6 miliarde euro. “Am incheiat inca un an bun, cu o cifra buna de vanzari, castiguri si flux de numerar,” spune Carl-Henric Svanberg, Presedinte si CEO Ericsson. “Vom continua sa ne marim cota de piata datorita increderii pe care clientii
Ericsson a realizat o crestere cu 16% a vanzarilor nete ajungand la aproape cinci miliarde euro in al patrulea trimestru din 2005, si o crestere de 15% pentru intregul an pana la valoarea de 16,4 miliarde euro, profitul brut anual fiind de 3,6 miliarde euro.
“Am incheiat inca un an bun, cu o cifra buna de vanzari, castiguri si flux de numerar,” spune Carl-Henric Svanberg, Presedinte si CEO Ericsson. “Vom continua sa ne marim cota de piata datorita increderii pe care clientii nostri o au in tehnologia si personalul nostru. Excelenta operationala se dovedeste a fi unul dintre importantele avantaje competitive pe care le detinem . Continuam sa ne perfectionam eficienta prin intermediul activitatilor noastre”, spune Svanberg.
Dezvoltarea de catre Ericsson a tehnlogiilor WCDMA/HSDPA continua. Vitezele mai mari de transmisie HSDPA reprezinta o diferenta in ce priveste utilizatorii si se asteapta ca majoritatea operatorilor WCDMA sa lanseze HSDPA inainte de sfarsitul anului 2006. Pana in momentul de fata, Ericsson a instalat 21 de retele cu capacitati HSDPA in 17 tari din intreaga lume.
“Convergenta si retelele IP de generatie viitoare continua sa fie zone-cheie de dezvoltare in industrie. Perfectionarea comunicatiilor fixe si mobile in banda larga accelereaza traficul in retelele din intreaga l