Inginerie financiara de necrezut in municipiul Constanta. Autogarile Nord si Sud au fost vandute, in urma unor tranzactii care implica firme-fantoma si oameni ai fostei puteri, la pretul unui apartament, desi aveau in proprietate zeci de mii de metri patrati de teren, chiar in centrul orasului. Beneficiarii tranzactiilor ilegale sunt Babinciuc Cameliu Vasilica, cunoscut drept "Cami", si tovarasii sai, unii cu inalte functii in Partdiul Social-Demorcat. Comisarii Garzii Financiare Constanta au instrumentat mai bine de sase luni cazul respectiv. Suveica incepe in data de 30 noiembrie 2003, cand Grup Media Sud SA vinde 30 de microbuze tip Iveco Daily A40, folosite pentru transportul in comun, catre Neka Design Center SRL, o firma-fantoma. Plata bunurilor, in suma totala de 3.500.011.340 ROL inclusiv TVA, a fost facuta prin compensare. Presedintele GMS SA era Babinciuc Cameliu Vasilica, iar 50% din actiuni apartineau RAFO SA Onesti, rafinaria "de casa" a lui Corneliu Iacobov. La numai doua saptamani dupa aceasta tranzactie, pe 19 decembrie 2003, cele 30 de microbuze sunt vandute catre United Pinkas SA, cu suma de 15 miliarde de lei, care a ramas insa nechitata. Din actionariatul acestei societati fac parte consilierul judetean Dragomir Cristinel, Popa Liviu Dorel si Babinciuc Elena, mama lui Cameliu. Pionul Dabija De mentionat ca, in data de 22.03.2002, Autoritatea pentru Privatizare si Administrarea Participatiilor Statului (APAPS), fostul FPS Bucuresti, i-a vandut lui Dabija Eugen Adrian un numar de 128.350 de actiuni, in valoare totala de 3.208.750.000 ROL, in baza contractului de vanzare-cumparare actiuni, ajungand astfel actionar majoritar, cu 57,9%, la SC Tomis Car SA Constanta. Totodata, conform contractului de privatizare, Dabija Eugen Adrian s-a obligat sa efectueze in societate, pe o durata de cinci ani, investitii in suma de 57 de miliarde de lei, clauza ce