Producatorul de mezeluri Tabco Campofrio, filiala locala a Campofrio Alimentacion din Spania, a inregistrat in 2005 o cifra de afaceri de 33 de milioane de euro, fiind unul dintre cei mai buni ani pe care i-a avut producatorul spaniol de mezeluri din 1998, de cand Campofrio a preluat Tabco Tulcea.
Tabco- Campofrio este singurul jucator de pe piata de profil din Romania care face parte dintr-un grup international, alti patru producatori de mezeluri Caroli, Cris-Tim , Aldis , si Angst fiind afaceri de familie.
In ultimele luni ale anului trecut Tabco-Campofrio a lansat pe piata romaneasca o gama de produse crud uscate (Salam Banatean, Cirnat Palaciego si Cirnat Palaciego Picant), Parizerul Taranesc de pui de o calitate superioara, precum si Cremwursti de pui care s-au dovedit apreciati de consumatori, desi au fost lansati intr-o perioada in care s-a vorbit foarte mult despre gripa aviara.
Respectul pe care Tabco-Campofrio il arata fata de consumatori este demonstrat si prin informarea corecta despre absolut toate ingredientele continute de produse, informatii transmise pe etichete.
Suportul de marketing al companiei a cuprins atit activitati de promovare la punctele de vinzare, cit si campanii media care au sprijinit promotiile in derulare.
Desi Campofrio nu a avut cel mai mare buget de publicitate din industria de procesare a carnii, in 2005 a reusit sa obtina eficienta maxima a campaniilor derulate.
Portofoliul Campofrio cuprinde in prezent in Romania peste 100 de produse autohtone, dar si produse de import din Spania, precum si o gama noua a a conservelor din pate de porc si pui.
La acestea se adauga gama conservelor de pate vegetal care a avut un mare succes anul trecut.
Pentru 2006 Tabco-Campofrio isi propune sa atinga rezultate cel putin egale cu cele din anul trecut in urma unui program de investitii bine defi