Intr-o zi, s-a trezit cu un colet la usa. O surpriza din partea echipei care s-a ocupat de promovarea filmului "Terminator 3", cu Arnold Schwarzenegger. In cutie, printre tricouri si afise promotionale, chiar geaca eroului Terminator.
Coletul nu ajunsese intamplator acasa la Adrian Pavel. Era un semn de multumire din partea americanilor pentru romanul care s-a ocupat, benevol si cu bani din propriul buzunar, de promovarea imaginii actorului in sud-estul Europei. Ba mai pusese si umarul la lansarea oficiala a ultimului film din seria Terminator, in 2003, la Bucuresti.
MODELUL. Adrian Pavel avea 11 ani cand a dat, intamplator, peste o biografie a lui Arnold Schwarzenegger. A citit-o pe nerasuflate si i-a ramas intiparita in memorie ambitia austriacului de a fi cel mai bun in ceea ce face. "M-a influentat pozitiv aceasta poveste. Arnold a fost un fel de mentor din umbra. Dupa modelul sau, am perseverat profesional. Asa am inceput, pe la 18 ani, sa lucrez in domeniul calculatoarelor, iar la 20 de ani mi-am deschis firma mea", povesteste tanarul.
In 2003, ca un tribut pentru actor, Pavel a pus in functiune site-ul www.arnold. ro. La scurt timp, impreuna cu firma care a importat "Terminator 3", a organizat premiera oficiala a filmului in Romania. "De atunci, vizibilitatea fan-clubului a crescut si au inceput sa ma caute mai multi iubitori ai filmelor lui Arnold. Atat din tara, cat si din strainatate. Tot mai multi vizitatori din afara - se ajunsese la un milion de accesari - intrau pe forumul de discutii www.arnold.ro. Atunci am decis sa-l facem international - www.globalarnold. com - si am introdus sectiunile engleza, engleza americana, germana, franceza, italiana, spaniola, romana, in constructie fiind cele in daneza, greaca si japoneza", povesteste Pavel.
NICIODATA AICI. In privinta stirilor, site-ul este foarte "la zi". Unul dintre cei mai inrai