Pe piata de retail, Romania devine o destinatie din ce in ce mai interesanta. Dupa aparitia unor noi jucatori anul trecut sau extinderea companiilor deja existente, seria de inaugurari in sectorul comercial continua. Ceea ce arata ca potentialul pietei este departe de a fi satisfacut.
Compania britanica Modus Properties si-a anuntat ieri intentia de a derula in zona de nord-vest a Capitalei, in parteneriat cu o firma romaneasca, un proiect de spatii comerciale cu o valoare de peste 400 de milioane de euro (280 de milioane de lire sterline), una dintre cele mai importante investitii din sector de pana acum.
Proiectul denumit Coliseum va include circa 140.000 de metri patrati de spatii de retail, cu peste 200 de magazine, se arata intr-un comunicat al companiei de dezvoltare imobiliara din Marea Britanie primit de Mediafax. Potrivit Modus Properties, noul complex va cuprinde un hypermarket, un magazin de tipul "do-it-yourself", magazine de moda, cu articole sportive sau electrice.
"Modus a inceput deja sa negocieze cu potentiali chiriasi si intentioneaza sa inceapa lucrul la detaliile de design in a doua parte a anului 2006, urmand ca lucrarile de santier sa debuteze in primavara anului viitor", se mentioneaza in comunicat. De asemenea, centrul va include un cinematograf, restaurante, baruri, cafenele si spatii de petrecere a timpului liber. Clientii Coliseum vor avea la dispozitie parcari cu o capacitate de 6.000 de locuri.
Ceea ce este mai important este ca dezvoltatorii complexului vor aloca fonduri si pentru modernizarea si extinderea infrastructurii de transport din zona, prin construirea unei sosele si a unor linii de tramvai, cu o lungime de trei kilometri, pentru facilitarea accesului din zona centrala a Capitalei.
Romania, locatia ideala pentru noul proiect
Reprezentantii Modus sustin ca Romania este o locatie