Dacia Logan merge mai departe, noi versiuni urmand sa fie lansate in fiecare an, pentru a fi acoperita toata gama de autovehicule cerute de piata romaneasca, dar si de clientii din alte tari. Dupa lansarea versiunii diesel, o serie de informatii controversate legate de alte echipari sau caroserii si-au gasit locul atat in presa de la noi, cat si in cea europeana.
Unele date au fost ulterior dezmintite de reprezentantii uzinelor de la Colibasi, astfel ca o confirmare oficiala a evolutiei modelului ce a facut valva in industria auto mondiala era absolut necesara.
Agitatia impresionanta dinaintea momentului lansarii modelului de baza a fost suficient de sugestiva pentru a demonstra gradul ridicat de interes pe care acest automobil l-a starnit in toate mediile legate de industria auto.
Incepand cu opiniile scepticilor, care refuzau sa accepte posibilitatea construirii acestui vehicul ieftin, spatios si fiabil, si terminand cu numeroasele tentative de destabilizare a imaginii sale (a se citi "testul elanului"), comentatorii au trecut de la faza de neincredere la cea de contabilizare a numarului mare de masini vandute, si asta in doar doi-trei ani de la primul anunt facut de
cei de la Renault. Era evident faptul ca numai un alt model produs sub sigla Dacia ar mai fi putut starni in timp atentia pietei, insa iminenta versiune wagon (sau "break" daca isi va pastra denumirea traditionala) a pus din nou in miscare ziaristii auto.
Supozitiile despre cum va arata (de altfel, un exercitiu destul de simplu pentru o astfel de caroserie) s-au intetit in momentul in care s-a vehiculat ideea transformarii berlinei intr-un MPV.
Fara a sta pe ganduri, jurnalistii au preluat informatia nedigerata, neluand in calcul faptul ca transformarea unei masini cu patru usi (oricat de spatioasa ar fi ea) intr-un minivan este mul