Simte-te liber sa vorbesti!
40% mai putin pentru Doamna Georgescu
Bucuresti, 09 Februarie 2006 - Compania RCS & RDS desfasoara оn prezent campania de promovare a serviciului de telefonie fixa RDS.Tel. Prin intermediul acesteia, compania urmareste sa evidentieze avantajele de care fiecare abonat la noua telefonie nationala RDS.Tel poate beneficia - preturi mai mici cu pana la 40%, zeci, sute si chiar mii de minute nationale gratuite incluse оn abonamentul lunar.
Campania a avut startul оn 24 decembrie 2005 si va continua pana оn data de 28 februarie 2006. Aceasta este sustinuta pe mai multe canale media, prin spoturi tv si radio, macheta de presa, precum si promovare la punctele de vanzare. "Prin aceasta campanie venim sa оntampinam dorintele consumatorilor de telefonie fixa - oferim tarife mai mici si deci facturi mai mici!", sustine Ionut Tarcea, Marketing Manager RCS & RDS.
Campania RDS.Tel a fost realizata cu ajutorul agentiei "Chrysopeea" si a casei de productie "Trilogy" si beneficiaza de notorietatea actritei Rodica Popescu Bitanescu.
Seviciul RDS.Tel, lansat оn aprilie 2004, s-a bucurat de o evolutie ascendenta оn tot acest timp, avand instalate оn acest moment peste 350.000 de linii telefonice.
Simte-te liber sa vorbesti!
40% mai putin pentru Doamna Georgescu
Bucuresti, 09 Februarie 2006 - Compania RCS & RDS desfasoara оn prezent campania de promovare a serviciului de telefonie fixa RDS.Tel. Prin intermediul acesteia, compania urmareste sa evidentieze avantajele de care fiecare abonat la noua telefonie nationala RDS.Tel poate beneficia - preturi mai mici cu pana la 40%, zeci, sute si chiar mii de minute nationale gratuite incluse оn abonamentul lunar.
Campania a avut startul оn 24 decembrie 2005 si va continua pana оn data de 28 februarie 2006. Aceasta este