•Cel mai aglomerat serviciu din primarie este cel de urbanism, unde sosesc toate actele necesare noilor constructii
In Iasi se construieste mult, si asta o stiu cel mai bine inspectorii Directiei de Urbanism si Dezvoltare Urbana, deoarece la serviciile directiei este cea mai mare aglomeratie de dosare venite de la cetatani, conform datelor de intrare a actelor din primarie. Toate actele, avizele si documentatiile necesare unei noi constructii, unei modificari sau demolari de cladiri trec prin analiza inspectorilor urbanisti ai primariei. Sute de dosare stau stivuite pe fiecare masa din birourile Serviciului de Urbanism. Dosarele in avalansa inseamna si volum mare de munca, dar si multe greseli. Multe dintre reclamatiile sosite la primarie vizeaza activitatea unor inspectori sau cetatenii se plang de perioada mare de analiza a dosarelor. Aglomeratia dosarelor este intalnita din plin si la Directia Economica si de Finante Publice Locale (DEFPL) si la Serviciul Avize Mici Intreprinzatori. Un alt serviciu aglomerat este si Serviciul Juridic al primariei. "Putem vorbi de avalansa de acte, diferite pe perioadele anului. La inceputul anului, cel mai asaltat cu acte este Serviciul Avize Mici Intreprinzatori, fiindca este perioada reinnoirii autorizatiilor. In acelasi timp, multe acte sunt directionate catre DEFPL. In schimb, la Urbanism soseste in toata perioada anului un volum mare de dosare", a declarat Vasile Tiron, seful serviciului CIC (Centrul de Informatii Cetateni), serviciul care primeste si redirectioneaza actele venite la primarie.
Lucian SCHIOPU
•Cel mai aglomerat serviciu din primarie este cel de urbanism, unde sosesc toate actele necesare noilor constructii
In Iasi se construieste mult, si asta o stiu cel mai bine inspectorii Directiei de Urbanism si Dezvoltare Urbana, deoarece la serviciile directiei este cea mai mar