Cei mai importanti jucatori ai pietei de morarit-panificatie accelereaza ritmul achizitiilor. Premiul cel mare este o piata de peste un miliard de euro. Zicala “marimea conteaza” se aplica cum nu se poate mai bine in industria produselor fainoase. Reteaua extinsa garanteaza venituri in crestere, in conditiile in care pretul nu poate urca prea mult. Intocmai ca luptatorii de sumo, principalii jucatori iau in greutate ca sa isi “demoleze” adversarii. Asa se f
Cei mai importanti jucatori ai pietei de morarit-panificatie accelereaza ritmul achizitiilor. Premiul cel mare este o piata de peste un miliard de euro.
Zicala “marimea conteaza” se aplica cum nu se poate mai bine in industria produselor fainoase. Reteaua extinsa garanteaza venituri in crestere, in conditiile in care pretul nu poate urca prea mult. Intocmai ca luptatorii de sumo, principalii jucatori iau in greutate ca sa isi “demoleze” adversarii. Asa se face ca Vel Pitar si Boromir s-au luptat la sfarsitul lunii ianuarie pentru cumpararea unui jucator de talie medie din Slobozia, Morarit Panificatie Ialomita. Miscarea face parte dintr-un lung sir de achizitii ale celor doi concurenti, care in ultimii ani au inghitit cam tot ce era de vanzare in domeniu.
Boromir si-a adjudecat in final “tinta” cu 4,4 milioane de lei (1,2 milioane euro). “Daca se vor mai ivi astfel de ocazii, voi continua sa cumpar, desi imi propusesem sa ma opresc”, spune Constantin Boromiz, patron si director general al societatii. Grupul Boromir a cumparat de-a lungul timpului o serie de fabrici de paine si mori in toate regiunile tarii si a inceput sa dezvolte si o retea de magazine proprii.
Perdantul licitatiei, Vel Pitar, este controlat de fondul de investitii Broadhurst. Siminel Andrei, presedintele fondului, justifica lipsa de interes