Dupa bonurile de masa, pe piata romaneasca au fost lansate si cupoanele de cazare. Unul costa aproape 24 de euro si asigura cazarea pe timp de trei nopti pentru doua persoane intr-un hotel afiliat la acest program.
Cuponul de cazare Blue-Voucher a fost lansat si in Romania. Cu acesta, doua persoane pot beneficia de trei nopti consecutive de cazare intr-unul dintre hotelurile afiliate companiei, cu obligatia de a plati micul dejun si cina.
Utilizatorul acestui voucher trebuie sa aleaga de pe site-ul companiei o unitate de cazare din hotelul in care vrea sa mearga, sa faca rezervarea si apoi sa comunice alegerea facuta. Exista si posibilitatea ca rezervarea sa nu se poata face, in cazul in care hotelul este plin.
Tinta principala: companiile
Conform celor care au lansat voucherul, principala tinta o reprezinta companiile, care le pot utiliza fie in campaniile de promovare, fie pentru premierea angajatilor. „Blue-Voucher este un produs ce implica putine costuri, dar cu o valoare mare si nu poate fi decit un instrument puternic in modalitatile noi de marketing si promovare", spune Valeriu Radulescu, directorul companiei Blue-Voucher.
Conform sondajelor efectuate de institutul german Forsa, voucherele si cecurile de cadou reprezinta 90% din preferintele celor intervievati. Conform altor studii si sondaje, peste 80% din consumatori ar dori sa utilizeze sau sa onoreze un voucher, cuponul de rezervare reprezentind pentru acestia un avantaj sau o economie.
Bun si pentru persoane fizice
Voucherele pot fi achizitionate si de persoanele fizice. „Si cetatenii pot sa le cumpere", spune Ani Iliescu, reprezentat al companiei Blue-Voucher. Acestia trebuie sa aiba insa in vedere ca numarul minim de vouchere care se vind este de 50. Pentru pachetele de 50-100 de bucati, pretul este de 19,95 euro/voucher,