l Tronsonul între str. Secerei şi Budai Nagy Antal închis în perioada 30 august-15 octombrie din cauza lucrărilor de modernizare a străzii Tudor Vladimirescu, se închide circulaţia pe malul stâng al pârâului.
l Tronsonul între str. Secerei şi Budai Nagy Antal închis în perioada 30 august-15 octombrie din cauza lucrărilor de modernizare a străzii Tudor Vladimirescu, se închide circulaţia pe malul stâng al pârâului.
Şedinţa AGA de luni a SC Drumuri şi Poduri dovedeşte fără urmă de îndoială că în spatele preconizatului colaps al societăţii stau grupuri de interese care lucrează de mai mulţi ani în acest sens. În primul rând, mă întreb de ce accesul presei la şedinţă a fost oprit, deşi este vorba de patrimoniul judeţului. În al doilea rând, acest lucru este sugerat într-un raport din vara anului trecut, întocmit de o comisie formată din consilieri judeţeni, care ar trebui acum să-şi motiveze concluzia formulată la vremea respectivă. Pe tipicul falimentării şi apoi a vânzării pe mai nimic al societăţilor de stat, şi la Mureş se pregătesc, pare-se, câteva afaceri imobiliare pe seama muribundului Drumuri şi Poduri, a cărui unică soluţie de salvare temporară identificată de către consilieri o reprezintă vânzarea de active, la preţuri nu bune, ci foarte bune. Pentru viitorul cumpărător.
Responsabilitatea celor care au dus de râpă SC Drumuri şi Poduri mai include şi soarta a 62 de oameni care, odată cu vânzarea celor patru subunităţi, vor rămâne pe… drumuri. Pentru că este greu de crezut că un cumpărător va investi într-o activitate care, nu-i aşa, nu este profitabilă. Chiar dacă acest personal va primi salariile compensatorii aprobate de Guvern, marea parte dintre ei nu vor folosi banii pentru a-şi dezvolta o afacere şi, astfel, a-şi asigura un viitor, ci, ca în cele mai multe dintre cazuri, vor merge pe consum.
În Raportul Curţii de Conturi sintagm