Bosch este unul dintre partenerii principali ai constructorului Audi in ceea ce priveste crearea noului monopost R10, cu motor diesel, care urmeaza sa ia startul in celebra cursa de la Le Mans. Bosch furnizeaza intregul sistem common-rail pentru R10. Pompele de inalta presiune si injectoarele piezo-inline au fost adaptate de Bosch la conditiile de cursa, iar aparatele de comanda au fost reproiectate. Colaborarea intre Audi si Bosch a fost de succes in anii trecuti, masinile Audi de la Le Mans, propulsate de motoare pe benzina cu injectie directa cu tehnologie Bosch, castigand competitia in 2005, 2004, 2002 si 2001, la fel ca Bentley (brand aflat in portofoliul grupului Volkswagen), in 2003. Motoarele diesel sunt agregate de mare putere, cu un consum mic. Aceste avantaje pot fi exploatate mai ales pe circuitele de anduranta, precum celebra cursa de 24 de ore de la Le Mans. Prima evolutie oficiala a noului Audi R10 va fi in cursa din seria americana la Le Mans - Sebring, in martie, cursa castigata de Audi in ultimii 6 ani.
Bosch este activ cu tehnologia sa diesel si in alt gen de curse, concernul furnizand tehnica de injectie pentru motorul TDI de pe Race Touareg 2 de la Volkswagen. Masina a participat la raidul Dakar 2006. Bosch si-a concentrat intreaga sa activitate din domeniul curselor intr-un singur departament, Serviciul Motosport, o componenta a subsidiarei Bosch Engineering GmbH, specializata pe servicii din domeniul ingineriei. Practic, Bosch are o indelungata traditie in domeniu, tehnica furnizata de celebrul concern german fiind folosita in curse inca din anul 1903.
Bosch este unul dintre partenerii principali ai constructorului Audi in ceea ce priveste crearea noului monopost R10, cu motor diesel, care urmeaza sa ia startul in celebra cursa de la Le Mans. Bosch furnizeaza intregul sistem common-rail pentru R10. Pompele de inalta presiune si inje