Pentru ca, timp de trei zile, "150.000 de abonati" ai companiei ar fi intampinat probleme tehnice in ceea ce priveste efectuarea sau receptionarea unor apeluri de la abonati Romtelecom, compania RCS & RDS a denuntat ieri, printr-un comunicat de presa, "abuzul operatorului national", solicitand totodata "autoritatilor competente sa ia masurile necesare pentru ca acest abuz sa inceteze." Interesant este ca acest comunicat de presa a fost emis la o zi dupa rezolvarea problemei, iar compania nu a deschis un litigiu, ci doar s-a multumit sa notifice autoritatea competenta despre problema.
Prin comunicatul de presa remis, ieri, presei, compania RCS & RDS a protestat "impotriva abuzului operatorului national Romtelecom, privind decizia acestuia de a intrerupe sau diminua capacitatile de interconectare cu reteaua de telefonie fixa nationala RDS.Tel, incepand de sambata 11 februarie si continuand inclusiv luni, 13 februarie 2006." Potrivit aceleiasi surse, "in urma acestei actiuni au fost afectati direct peste 150.000 de abonati RDS.Tel. In acest interval de timp operatorul Romtelecom a redus in mod abuziv, printr-o decizie unilaterala, capacitatile de interconectare la nivel national cu reteaua de telefonie fixa RDS.Tel, limitand astfel posibilitatea abonatilor RDS.Tel de a efectua apeluri catre abonatii Romtelecom, sau respectiv, de a primi apeluri de la acestia. Consideram ca aceasta actiune abuziva a Romtelecom reprezinta nu numai o incalcare grava a contractului de interconectare incheiat cu compania noastra, ci si o nerespectare majora a obligatiilor asumate in cadrul procesului de liberalizare a telefoniei fixe in Romania si facem pe aceasta cale un apel catre autoritatile competente sa ia masurile necesare, pentru ca acest abuz sa inceteze." Contactat de Curierul National, Ionut Tarcea, Marketing Manager al companiei RCS & RDS a exprimat, la randul sau, indignar