Potrivit reprezentantilor trustului, Practic in Bucatarie are un cost de 3,5 euro per mia de cititori (CPT), 3,7 euro Practic Idei pentru casa, gradina si apartament, iar Casa Lux 9 euro.
"Studiul National de Audienta (SNA) confirma: patru dintre primele zece cele mai citite publicatii din Romania sunt editate de trustul Burda Romania" se arata intr-un comunicat remis AdPlayers si AdPlayers.ro de catre reprezentantii trustului de presa.
"Raportul SNA confirma inca o data ca trustul Burda are branduri foarte puternice pe piata romaneasca" spune Michael Schroeder, Director General, Burda Romania.
Potrivit sursei citate, revista Practic in Bucatarie si-a mentinut si anul trecut suprematia pe piata revistelor din Romania, reusind sa convinga 1.132.000 de romani sa o citeasca numar de numar.
Numita "Revista - fenomen pe piata presei romanesti"de catre editorii sai, oficialii Burda mai spun ca nu poate fi usor detronata dat fiind faptul ca urmatoarea clasata in top are cu 500.000 de cititori mai putin pe editie.
Trustul de presa Burda Romania a achizitionat la sfarsitul anului trecut, compania Casa Lux, fondatoarea revistei Practic in Bucatarie si publicatiile pe care le editia.
Mai mult decat atat, reprezentantii companiei sustin ca dintre primele 10 pozitii in topul audientei din Romania, Burda isi revendica patru! Pe locul al treilea in raportul SNA, cu un numar de 513.000 de cititori se afla revista Practic - Idei pentru casa, gradina si apartament, pe locul al patrulea, revista Secretele Bucatariei (496.000 de cititori), iar pe locul al optulea revista Ioana cu 408.000 de cititori.
Pe langa cle 4 publicatii citate in top 10, reprezentantii editorului precizeaa ca revista Casa Lux are o audienta de 334.000 de cititori si este "detasat Nr. 1 intre revistele de locuinta si amenajari". @N_P