Aflati in evidenta criza de subiecte, cercetatorii britanici au demarat un amplu studiu pentru a descoperi care sunt culorile cel mai potrivite pentru a pune in valoare una dintre principalele arme de seductie ale reprezentantelor sexului frumos, si anume posteriorul. Posteriorul, una dintre „armele secrete“ ale femeilor, ajunge astfel obiect de studiu pentru cercetatorii de la Heriot-Watt din Edinburgh, care si-au propus sa descopere o reteta pentru ca partea posterioara sa fie mereu pusa in valoare. Studiul, coordonat de Lisa Macintyne, specialista in materii textile, porneste cu o serie de experimente pe marginea „efectelor vizuale“ ale materialelor, croielilor, culorilor si cusaturilor, atunci când acestea „acopera“ un posterior de doamna. Zeci de voluntare vor purta, timp de câteva luni, sute de articole vestimentare. Pe de alta parte, alte câteva zeci de voluntare isi vor spune parerea despre impactul vizual al fiecarei imagini. Posterioarele luate drept model de referinta sunt cel generos al divei latino-americane Jennifer Lopez si cel mai „uscativ“ al lui Kylie Minogue. De-a lungul timpului, partea posterioara feminina a stârnit numeroase dispute. Maestrul cinematografului erotic italian, Tinto Brass, apara de ani buni ideea ca posteriorul este cea mai expresiva parte a corpului uman. „Posteriorul meu este fericit, spune ceva, nu minte, este cea mai sincera parte a corpului, spune mai mult decât orice chip, de aceea il arat si am grija de el. Este cea mai expresiva parte a fiintei umane“. Mesajul isi dovedeste valabilitatea inca din indepartatii ani 700, când printre crinoline, funde si matasuri, „faux-coul“, in traducere posteriorul fals, al damelor si curtezanelor se unduia cu malitiozitate pe coridoarele palatelor si era partea feminina cea mai laudata. Mesajul a fost preluat si transmis de-a lungul secolelor si pâna in zilele noastre, când posteriorul a f