Ministrul Transporturilor, Gheorghe Dobre, a intarziat un an de zile punerea in aplicare a strategiei de dezvoltare a infrastructurii rutiere, principalul motiv fiind lipsa personalului competent, a declarat presedintele Federatiei Operatorilor Romani de Transport (FORT), Augustin Hagiu. "Acest fapt aduce prejudicii economice si de imagine statului roman", a adaugat Hagiu.
Presedintele FORT isi bazeaza afirmatiile pe un raport al Bancii Mondiale dat publicitatii la sfarsitul anului 2005, conform caruia Ministerul Transporturilor, Constructiilor si Turismului nu are capacitatea de a implementa proiectele de dezvoltare a infrastructurii rutiere acuzand nivelul scazut si inechitabil al salariilor, inexistenta unei discipline institutionale, lipsa de profesionalism a personalului si cerintele nerealiste cu privire la performantele muncii.
Strategia de dezvoltare a infrastructurii rutiere prezentata de ministrul Gheorghe Dobre in data de 8 februarie 2006 este finalizata inca din februarie 2005, sustin reprezentantii patronatului. Acestia nu inteleg de ce abia acum ministrul Transporturilor s-a decis sa o puna in aplicare.
Ministrul Transporturilor, Gheorghe Dobre, a intarziat un an de zile punerea in aplicare a strategiei de dezvoltare a infrastructurii rutiere, principalul motiv fiind lipsa personalului competent, a declarat presedintele Federatiei Operatorilor Romani de Transport (FORT), Augustin Hagiu. "Acest fapt aduce prejudicii economice si de imagine statului roman", a adaugat Hagiu.
Presedintele FORT isi bazeaza afirmatiile pe un raport al Bancii Mondiale dat publicitatii la sfarsitul anului 2005, conform caruia Ministerul Transporturilor, Constructiilor si Turismului nu are capacitatea de a implementa proiectele de dezvoltare a infrastructurii rutiere acuzand nivelul scazut si inechitabil al salariilor, inexistenta unei discipline inst