- Diverse - nr. 34 / 20 Februarie, 2006 APDO LIDER, din data de 15 februarie, a lansat campania "Banii mei", prin care se urmareste modul in care se cheltuie fondurile publice in institutiile statului reprezentate in judetul Mures. Cetatenii mureseni, la finalul campaniei, care va dura 30 de zile, vor avea un raport detaliat asupra felului in care sunt utilizati si gestionati banii lor publici si vor stii care dintre organismele statului sunt sau nu sunt pe deplin transparente la acest capitol. Pana atunci, Prefectura Mures, Consiliul Judetean, consiliile locale, primariile, serviciile publice descentralizate si cele subordonate lor, precum si toti ceilalti factori de decizie vor fi solicitati, in scris, de APDO LIDER, sa publice pe paginile proprii de internet toate contractele pe care le incheie, atat cele de prestari servicii, cat si cele de lucrari de interes public. In eventualitatea in care nu exista pagini web, Prefectura Mures si Consiliul Judetean trebuie sa asigure, in opinia APDO LIDER, pana la gasirea unei solutii, necesara transparenta si gazduire. Care este obiectivul cel mai important al campaniei "Banii mei"? "Eliminarea tuturor suspiciunilor care exista cu privire la modul in care aceste contracte se incheie, pe de o parte, precum si asigurarea transparentei in derularea acestora", dupa cum se arata intr-un comunicat de presa semnat de presedintele APDO LIDER, Cornel Briscaru, mai ales ca "stim ca datele vizate de aceasta campanie sunt informatii publice". Efectul vizat de APDO LIDER, pe termen scurt si mediu, este testarea capacitatii administratiei de a se integra intr-un proiect ce vizeaza un tip de parteneriat public privat, iar pe termen lung eliminarea unuia din elementele ce situeaza Romania pe un neonorant loc in rapoartele internationale privind indicele de perceptie al coruptiei, precum si eliminarea in mare masura a suspiciunilor privind