Grupul francez vrea ca pana in 2009 sa creasca vanzarile anuale cu 800.000 de unitati. Logan are un rol cheie in aceasta strategie Noul presedinte al Renault, Carlos Ghosn, vrea ca in trei ani grupul francez sa devina cel mai important producator auto european. Modelul Logan ocupa un loc central in planurile sale de crestere a volumelor de vanzari. Daca in urma cu cativa ani grupul Renault ar fi strans cateva sute de jurnalisti pentru a-i anunta ca in urmatorii ani isi p
Grupul francez vrea ca pana in 2009 sa creasca vanzarile anuale cu 800.000 de unitati. Logan are un rol cheie in aceasta strategie
Noul presedinte al Renault, Carlos Ghosn, vrea ca in trei ani grupul francez sa devina cel mai important producator auto european. Modelul Logan ocupa un loc central in planurile sale de crestere a volumelor de vanzari.
Daca in urma cu cativa ani grupul Renault ar fi strans cateva sute de jurnalisti pentru a-i anunta ca in urmatorii ani isi propune sa creasca vanzarile cu 800.000 de unitati, sa dubleze rata profitului si sa propulseze modelul Laguna in lupta cu Mercedes C Klasse sau BMW Seria 3, multi ar fi crezut ca este o gluma buna. Cu siguranta, zambetele ironice ale jurnalistilor ar fi fost indreptatite, daca ne gandim ca Renault nu a reusit astfel de performante in toata istoria sa. Pentru Carlos Ghosn insa, istoria a fost mai putin relevanta atunci cand a “desenat” pe hartie cum va arata grupul francez peste trei ani. El vrea ca, in 2009, Renault sa fie cel mai important producator european de automobile, din punctul de vedere al profitului.
“Nu este o previziune, este un angajament”, pluseaza Ghosn, care si-a intitulat planul de dezvoltare pentru grupul francez Contract 2009.
Lucratorii Renault au asteptat cu teama anunturil