Veniturile Carlsberg au crescut in 2005 cu 5%, la 5,09 miliarde de euro, ca urmare a avansului consemnat pe piata est-europeana, se arata intr-un comunicat al producatorului danez. "Pietele traditionale din Europa Occidentala au stagnat sau au inregistrat o scadere a vanzarilor, ceea ce a impus presiuni asupra nivelului preturilor, in timp ce tarile in curs de dezvoltare din Europa de Est si Asia au continuat sa creasca", a informat compania. Pe piata est-europeana, volumul vanzarilor de bere, excluzand Baltic Beverage Holding, a crescut cu 9%, la 12,3 milioane de hectolitri. Cresterile de aici au fost generate, in principal, de avansul semnificativ al Carlsberg Polska si al rezultatelor din statele balcanice. Veniturile Carlsberg au crescut in 2005 cu 5%, la 5,09 miliarde de euro, ca urmare a avansului consemnat pe piata est-europeana, se arata intr-un comunicat al producatorului danez. "Pietele traditionale din Europa Occidentala au stagnat sau au inregistrat o scadere a vanzarilor, ceea ce a impus presiuni asupra nivelului preturilor, in timp ce tarile in curs de dezvoltare din Europa de Est si Asia au continuat sa creasca", a informat compania. Pe piata est-europeana, volumul vanzarilor de bere, excluzand Baltic Beverage Holding, a crescut cu 9%, la 12,3 milioane de hectolitri. Cresterile de aici au fost generate, in principal, de avansul semnificativ al Carlsberg Polska si al rezultatelor din statele balcanice.