Grupul Manpower, unul din liderii mondiali in domeniul resurselor umane, a anuntat inceperea celei mai mari campanii de rebranding pe care a intreprins-o in cei 58 de ani de activitate.
Lansata in cele 72 de tari in care exista filiale, campania pune accent pe Conceptul Muncii Contemporane, iar noul logo releva schimbarile majore pe care grupul le-a avut in ultimii sase ani.
"Aceasta zi marcheaza un punct de referinta in marea provocare pe care ne-am asumat-o in urma cu sase ani prin imbogatirea ofertei de servicii de resurse umane pe langa cele traditionale de munca temporara", a afirmat Jeffrey Joerres, Chairman & CEO al Manpower Inc. "Lumea muncii are o dinamica rapida si schimbatoare. Manpower si-a redefinit conceptual oferta de servicii pentru a-i sustine pe candidatii, clientii si colaboratorii nostri interimari si mai ales pentru a-i ajuta sa inteleaga si sa infrunte noile provocari existente pe piata", a adaugat el.
58 de ani de cariera
Manpower a avut o dezvoltare exponentiala prin deschiderea de noi birouri si filiale, printre care si Romania. Ca rezultat al acestei noi strategii, veniturile globale au cunoscut o crestere de 50% in ultimii cinci ani, ajungand la 16 miliarde USD in anul 2005.
Cei peste 400.000 de clienti ai grupului au simtit in aceasta perioada noua dinamica promovata de Manpower, ieri descoperind noua imagine a marcii.
Marca Manpower s-a impus in cei 58 de ani ca una din cele mai puternice marci in domeniul resurselor umane. Prin noul concept si prin noua imagine, Manpower confirma tendintele si anticipeaza evolutiile pietei mondiale a muncii.
2,3 milioane de euro pentru Manpower Romania
In Romania, Manpower a intrat pe piata cu o strategie de sustinere a tututor partenerilor sai, de la candidati si clienti pana la autoritati, oferind solutii in recrutare de tip en